marți, 10 mai 2011

FRUMUSETE PRIN ARTA, ARTA PRIN POEZIE

Arta inseamna si poezie, asa ca o sa incep sa postez cateva din poeziile scrise de mine in timpul liceului...

    Imi pierd privirea
    asupra unui colt
    ...un colt roz din viata mea.
   Intind mana sa cuprin ceva,
   dar totul dispare...
   Si-mi doresc sa fac parte
   macar cu gandul
   si cu ochii mintii
   din ceea ce a fost.
   Intind mainile
   si se transforma in aripi...
   Aripi mari ale unui fluture,
   ce parca e desprins din curcubeu.
   Sangele pulseaza in inima mea
   dand culoare aripilor ce se intind...
   ...se tot intind...
   ...si tremura in vantul aspru al trecutului.
   Ma tem ca tot ce a fost frumos
   voi pierde intr-o zi,
   si voi merge intr-un singur sens. 
   Iar cand lacrimile cerului
   imi vor scalda simtirile,
   imi voi aduce aminte....
   ....ca tu ai fost...
   ...ca tu ai ramas...
   ...in inima mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu